O nouă platformă & servicii conectate
Actualul PEUGEOT 3008 este un best-seller care a fost vândut în peste 1.320.000 de exemplare în 130 de țări în ultimii 7 ani. PEUGEOT E-3008 este primul model care utilizează noua platformă STLA Medium de la Stellantis. Autonomia va fi de până la 700 km, timpul de reîncărcare 30 de minute și vom vedea o serie de funcții conectate (Planificator de călătorie, Încărcare inteligentă, Plug&Charge și actualizări Over The Air).
3 motorizări electrice
Gama se va baza pe două niveluri de echipare, Allure și GT, cu 3 pachete de opțiuni pentru simplificarea selecției și trei motorizări complet electrice: 210 CP, 230 CP Long Range și 320 CP Dual Motor (tracțiune integrală).
Un design spectaculos
„Noul E-3008 îmbină inventivitatea și caracterul îndrăzneț
Peugeot, reprezentând toate valorile mărcii noastre. Reinventarea modelului 3008 înseamnă să lucrăm asupra modernității
sale, să armonizăm designul dinamic cu eficiență optimă prin silueta tip fastback și să inovăm cu o nouă generație de
PEUGEOT Panoramic i-Cockpit®”MATTHIAS HOSSANN, DIRECTOR DE DESIGN PEUGEOT
Moduri de condus
Șoferul poate alege între patru moduri de rulare prin intermediul unei comenzi amplasate pe consola centrală, pentru
adaptarea optimă a performanțelor modelului E-3008 la dorințele șoferului și/sau la condițiile de trafic:
- Mod Normal. Acesta este modul implicit. Puterea și cuplul sunt ușor reduse atunci când pedala de accelerație este apăsată
între 0 și 70%, iar peste 70% sunt disponibile puterea și cuplul maxim. - Mod Eco. Oferă o rulare mai cursivă și un consum redus de energie prin utilizarea unei setări specifice a pedalei de
accelerație, limitând puterea și cuplul și reducând performanța sistemului de încălzire și de aer condiționat. - Mod Sport. Oferă o conducere mai dinamică prin utilizarea unor configurații specifice pentru servodirecție, accelerație și
transmisie. - Mod 4WD (unde este cazul). Disponibil la viteze de până la 135 km/h, acest mod distribuie puterea către toate cele 4 roți
atunci când suprafața drumului devine alunecoasă (zăpadă, noroi etc.).
Acumulatorul
Bateria litiu-ion (400V), cu o compoziție chimică NMC (nichel, mangan și cobalt), este amplasată sub podeaua vehiculului.
Există trei variante de acumulatori (ciclul WLTP în curs de omologare):
- Autonomie de 525 km cu 73 kWh,
- Două motoare cu autonomie de 525 km cu 73 kWh,
- Autonomie extinsă la 700 km cu 98 kWh.
Managementul termic al bateriei utilizează lichid de răcire circulant pentru asigurarea unei încărcări ultra-rapide, autonomie optimizată și durată de viață mai lungă. Pompa de căldură contribuie, de asemenea, la confortul termic al pasagerilor, economisind în același timp energia bateriei.
Bateria este garantată pentru 8 ani (sau 160.000 km) la 70% din capacitatea sa de încărcare.
Încărcare rapidă
Pentru încărcarea la curent alternativ (AC), sunt disponibile două tipuri de încărcătoare la bord, încărcător trifazat de 11 kW standard sau încărcător trifazat de 22 kW opțional.
Pentru reîncărcarea la curent continuu (DC), putere nominală este de până la 160 kW, permițând reîncărcarea bateriei modelului E-3008 de la 20% la 80% în 30 de minute pentru versiunea cu autonomie standard și în mai puțin de 30 de minute pentru versiunea cu autonomie extinsă.
Funcţie V2L (Vehicle to Load)
Această facilitate foarte practică oferă clienților opțiunea de alimentare a unui dispozitiv electric prin intermediul bateriei de voltaj înalt. De exemplu, pentru funcționarea unui aparat electric de până la 3 kW și 16 A.